Balzy Amsterdem

Retourneren

BALZY helpt je niet alleen bij de aanschaf van je product maar zorgen er ook met veel plezier voor dat jij blije ballen hebt. Daarom hebben we een lijn van producten ontwikkeld om je hierbij te helpen.

Onze producten zijn ontworpen en vervaardigd met de hoogst mogelijke aandacht voor kwaliteit, gebruiksgemak en duurzame materialen. We hechten dan ook veel waarde aan een positieve ervaring. 

BALZY is actief in heel Europa. Onze producten scoren hoog op het gebied van klanttevredenheid. Meer dan 80% van onze klanten geeft aan zeer tevreden te zijn en BALZY aan te raden bij vrienden of familie.

Voorwaarden retourneren

Je hebt het recht om binnen een termijn van 30 dagen zonder opgave van reden de overeenkomst te herroepen. Deze termijn verstrijkt 30 dagen na de dag waarop je het product hebt ontvangen. We gebruiken hiervoor de gegevens die door de logistieke partner aan ons wordt verstrekt.

Retour aanmelden

Het aanmelden van je retour is simpel en makkelijk. Volg de stappen via ons portaal en maak deze volledig af. Je ontvangt daarna een e-mail met bevestiging en alle informatie. 

Direct naar het retourportaal
🇳🇱   Klik hier.
🇬🇧   Click here.
🇫🇷   Cliquez ici.
🇩🇪   klicken Sie hier.

Heb je vragen over het retourneren, neem dan via NL.support@balzygrooming.com contact met ons op. Onze klantenservice helpt je graag verder.

Regels

Er zijn een aantal regels om het retourproces helder te maken:

Algemene regels:

  • Producten moeten binnen 30 dagen na ontvangst worden geretourneerd.
  • De koper is verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retournering.
  • Het product dient onbeschadigd en in de originele verpakking te worden geretourneerd.
  • Producten uit een combo-box, kunnen niet afzonderlijk geretourneerd worden.
  • We betalen je aankoopbedrag terug op de betaalmethode die is gebruikt bij de aankoop.
  • Het kan tot 10 werkdagen duren voor je refund verwerkt is. 
  • Als er is afgerekend met een giftcard dan zal het aankoopbedrag op de giftcard worden teruggestort.
  • Producten die worden teruggestuurd (die niet van BALZY zijn), zijn de verantwoordelijkheid van de verzender, niet van BALZY. 
  • Let op: Volg altijd de instructies via ons retourportaal. Zelfstandig teruggestuurde retouren zonder aanmelding in het portaal worden niet verwerkt. Toch gedaan? Dan is het onmogelijk je retour te verwerken en kunnen we je aankoopbedrag niet aan je terugstorten.

Klarna

Heb je afgerekend via Klarna? Geef dan in je Klarna portal (of via de app) door dat je jouw bestelling gaat retourneren. Hierdoor zet je jouw betalingsverplichting aan Klarna op pauze tot BALZY de retour verwerkt heeft en voorkom je extra kosten. Zie voor meer informatie de Klarna FAQ.

Electrische devices

De electrische devices van BALZY worden geleverd in een 'hygiëneseal'. Als het seal geopend is, gaan we ervan uit dat het product gebruikt is. Onze devices worden geclassificeerd als "hygiënisch product" waarbij de consumentenwetgeving een uitzondering maakt op de retourmogelijkheid. Een gebruikt apparaat kunnen we immers niet opnieuw verkopen.

Onze missie is helder: Elke man voorzien van de beste tools in zijn badkamer. Om deze missie ook maatschappelijk uit te voeren, bieden we onze electrische devices (maar met nieuwe blades) na een grondige reiniging, aan aan maatschappelijke organisaties die deze verstrekken onder minima. 

Indien je een gebruikt device retourneert, zullen wij deze schoonmaken en later verstrekken. We houden een bedrag van €12 in op het retourbedrag voor het schoonmaken.

Care Collectie

Jouw BALZY producten uit de care collectie worden vol geleverd. Als deze verpakkingen zijn aangebroken kunnen we deze niet meer accepteren als retour.

    Heb je vragen?

    Neem dan contact met ons support team op. We staan je met veel plezier te woord!

    ×