Balzy Amsterdem

Shop nu, betaal later met Klarna.

BALZY werkt samen met Klarna voor de ultieme shopping-ervaring.

Het is makkelijk, simpel en super-smooth.

Dankzij Klarna wordt jouw winkelervaring nog beter! Kies bij het het afrekenen van je order voor betalen met Klarna. Dan kun je nu winkelen en pas later voor je bestelling betalen. Dat is relaxed en fijn en winkelen zoals het hoort: Makkelijk, veilig en leuk.

Betaal direct, na 30 dagen of split je betaling in termijnen.
Klarna biedt een uitgebreid pakket aan betaalmogelijkheden waarbij je zelf kunt kiezen hoe je dat inricht. Betaal direct, pas na 30 dagen na levering of in 3 delen waarbij je rentevrij afbetaalt. Jij kiest, jij hebt controle.

Hoe werkt betalen via Klarna bij BALZY?

Shop wat je wil shoppen.

Kies voor Klarna bij het afrekenen en reken af zoals je gewend bent.

Beheer jouw bestellingen en betalingen via de Klarna-App of hun website.

De makkelijkste manier om te winkelen.

Bekijk al je aankopen op één plek, betaal openstaande rekeningen en nog veel meer in de Klarna-app. Je kunt ook inloggen op je Klarna-account op https://app.klarna.com/login. Voor hulp bij je betalingen kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Veilig en zeker.

Klarna gebruikt de nieuwste beveiligingen en beveiliging om je informatie te beschermen en ongeautoriseerde aankopen te voorkomen.

Kopersbescherming.
Klarna heeft een uitgebreide kopersbescherming. Los van of je nu of later betaalt, de kopersbescherming van Klarna is je garantie. Is er iets mis met de aankoop, meld het in de app, en Klarna zoekt het tot op de bodem uit.

Veelgestelde vragen over betalen met Klarna bij BALZY.

Staat je vraag hier niet bij? Bekijk dan de volledige FAQ-pagina van Klarna. Je kunt Klarna altijd bereiken via https://www.klarna.com/us/customer-service/ of door de Klarna-app te downloaden.

Wat gebeurt er als ik een retourzending doe?
Als je je bestelling geheel of gedeeltelijk moet terugsturen, krijg je van Klarna een nieuw afschrift. Volg de retourinstructies van BALZY en zorg ervoor dat je het trackingnummer noteert. Log in op je Klarna-account, selecteer "een retourzending melden", en Klarna zet je afschrift op pauze. Zodra BALZY je retourzending heeft verwerkt, stuurt Klarna een aangepaste factuur.

Er is iets mis met mijn bestelling.
Moet ik nog steeds betalen?Je hoeft niet te betalen voor goederen die beschadigd, kapot of defect zijn ontvangen. Neem eerst contact op met BALZY. In de regel wordt je probleem direct opgelost. Is dat niet zo? Open de Klarna App en "meld een probleem" in je Klarna-account om je afschrift te pauzeren totdat het probleem is opgelost. Zodra BALZY je retourzending heeft geregistreerd, wordt de terugbetaling binnen 5-7 werkdagen verwerkt.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen.
Wat gebeurt er met mijn afschrift?Je hoeft het afschrift pas te betalen als je je bestelling hebt ontvangen. Neem contact op met BALZY voor een update van de levering, log in op je Klarna-account en "meld een probleem" om je afschrift te pauzeren totdat je je bestelling hebt ontvangen.

Mijn afschrift is onjuist. Wat moet ik doen?
Als je afschrift niet overeenkomt met je bestelgegevens, neem dan rechtstreeks contact op met BAZY om je afschrift te corrigeren. Log in op je Klarna-account en "meld een probleem" om je afschrift te pauzeren totdat de gegevens zijn gecorrigeerd.

Over Klarna

Wij zijn op een missie om winkelen opnieuw vorm te geven, door de hele winkelervaring van bladeren tot bezitten te verheffen. We doen dit door je de voordelen van gemak, extraatjes en inspiratie te bieden.

Klarna, opgericht in Stockholm, Zweden, is een van Europa's snelst groeiende bedrijven en een toonaangevende aanbieder van alternatieve betalingen. We hebben 5.000 werknemers in 45 landen, en zijn toonaangevend op het gebied van alternatieve betalingen door 147 miljoen consumenten en 400.000+ retailer's betaaloplossingen aan te bieden.

×