Verzending, Levering & Retourneren

Over de verzending

Je Balzy™ product wordt gratis verzonden naar elk adres in Europa. En bestel je voor middernacht? Dan wordt je Balzy™ bestelling in de regel de volgende werkdag geleverd!

Track & Trace

We vinden het wel fijn en relaxed als jij kunt zien waar je bestelling precies uithangt. Daarom ontvang je van PostNL een track & trace code waarmee je de voortgang van je bestelling kunt volgen. 

Je ontvangt de track & trace code in de e-mails die je van ons ontvangt. 

Retourneren

Ons retourbeleid is net zo makkelijk als het gebruik van je Balzy producten: Wij zijn 100% happy met onze eigen producten. Als jij dat niet bent, stuur het dan terug. - Wij doen er niet moeilijk over.

Er zijn twee belangrijke zaken:

  1. Je bent zelf verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren. Maak gebruik van een verzending mét track & trace. 
  2. Vanwege hygiëne kunnen we gebruikte intieme producten niet terugnemen.

Daarnaast moet het product onbeschadigd zijn en in de originele verpakking zitten. 

Neem altijd contact met ons op bij retournering van de Balzy™ trimmer.

Laat ons weten wat er scheelt: Uiteraard lossen we het probleem dan voor je op. Klik hier om contact met ons op te nemen. 

Een kapotte of beschadigde Balzy™ ontvangen?

Is je Balzy™ product kapot of beschadigd geleverd door de postbode? Zonde - Maar we've got you back! Laat het ons weten (neem contact met ons op) en we fixen een nieuwe voor je.